Friday 11 April 2014

Movie #2 - BELIEVE ♥

Hlásím se ze stanice Raspenava, velitelský čas: 16:57.
Ve sluchátkách mi hraje song od Austina Mahona Mmm Yeah a já nedočkavostí celá hořím.
Na sobě mám jak jinak než Fialové džíny, náramek s I ♥ Justin Bieber, triko s obalem CD Believe a čepici s nápisem NEVER S▲Y NEVER.
Je mi jasné, že vypadám jako naprostej magor, ale mě to za to stojí, protože jaké jiné dny si na sebe tohle můžete vzít? 

Za 15 minut by měla přistoupit má sestřenice Niki, která byla tak hodná a doprovázela mě do kina místo Bloncku, která se bohužel nemohla dostavit:( Ale to nic nezmění na tom, že až film vyjde na DVD, bude ona první, kdo se na něj se mnou podívá! ♡
Nyní je 17:03 a já se opravdu nedočkavostí zblázním! Na tento den čekám od doby, kdy má kámoška se školy dala na mou Zeď na Facebooku obrázek JB s popiskem: "Justin prý bude mít další film, bude se jmenovat Believe!"
A bylo to asi v květnu 2013!
Teď si vemte, že na tento den jsem opravdu čekala skoro rok.
Pomalu se to blíží, za hodinu už budu sedět jako zařezaná v sedačce a koukat na ten film, na který jsem se tak dlouho těšila!
Budu vás průběžně informovat a nakonec uvidíme, co se z toho vyvine!
Teď je 20:08 a já jsem na nádraží v Liberci.
Řeknu vám jednu věc.
Dneska neusnu!
To bylo tak...Panebože ani to nejde vyjádřit! :3 tak...fuuuu:D
Hudba samozřejmě úplně dokonalá a ty jeho popisky!♥
Hateři by měli na jeho filmy chodit povinně.
Prostě...nejde to vyjádřit.
V kině nás bylo asi 10 ale i tak se to celé vyplatilo!
Mám i foto s plakátem! :3 (Viz dole;))
A nemluvte s mojí sestřenicí, protože jsem jí do toho furt mluvila:D
Neviděla NSN, takže jsem ji musela informovat o tom, kdo je kdo.
A udělala jsem z ní 100% Belieberku!
Na toto budu vzpomínat hodně dlouho.
Byla tam zmínka o Avalannce a já i Niki jsme brečeli, a to nekecám.
Také jsem nezadržela slzy při tom, když zpíval Be Alright či...
No to je jedno! Nemůžu to prozrazovat!
Musíte na to jít samy, aby jste měli pocity jako já.
Zážitek na celý život.
Vím, že tohle nebyla moc recenze, ale jak můžete hodnotit něco, co nejde pošpinit? Je to hard! :D
I když pár věcí bych měla!
Kde byla Nicki naživo? Aby to bylo to pravé, měla tam být!
Neskutečně mě potěšilo to, že nevystřihli z Beauty And A Beat tu větu o Seleně! V tu chvíli se mi chtělo také plakat.
Ale víc nic neprozrazuji ;)
Protože mi to ani nejde popsat.
Jsem unavená, ale vzkážu vám ještě jedno slovo nakonec.
BELIEVE♥
-Bruneta ♡
P.S.:Nyní je 21:46 a já článek zveřejňuji! ♥

No comments:

Post a Comment